top of page
Search

🎃 Dink or Treat! 🎃

  • Writer: Lucy Beacon
    Lucy Beacon
  • Nov 1, 2025
  • 1 min read

2日間にわたって開催したハロウィン・マッシュアップ、本当に楽しかったです!

ハロウィンの小物やお菓子を持ってきてくれた皆さん、ありがとうございました。

手作りのスイーツもとても美味しくて、最高でした。そして今回は、何事もなく平和な夜でした…たぶん。😉


Our Halloween mash-up took place over two days, and it was such a blast!Thank you everyone for bringing all the props and sweets — really appreciated. It was great fun, and even better to enjoy some handmade treats together.

And this time, everything seemed perfectly peaceful… or so it appeared. 😉

 
 
 

Recent Posts

See All
「重要」 7月・8月のスケジュール変更についてお知らせします。[IMPORTANT] Schedule Changes for July and August

第一中学校で週末にスポーツイベントが開催されるため、7月8日~10日の期間は一般利用が制限されます。そのため、7月9日(木)18:00から予定していた第一中学校でのセッションは中止となります。TeamHubから削除します。ご不便をおかけして申し訳ありません。 一方で、8月8日(土)11:00~13:30に逗子アリーナを確保することができましたので、新たにセッションを追加します。本日中にTeamHu

 
 
 

Comments


bottom of page